پایه

قیمت انواع پاکت پستی

قیمت انواع پاکت پستی

در دنیای امروزی تجارت الکترونیک و ارسال محصولات به صورت آنلاین رو به رشد است و از این رو، استفاده از پاکت پستی به عنوان یکی از ابزارهای ارسال محصولات بسیار مهم است. در این راهنما، به معرفی انواع کارتن‌های پستی و راهنمایی در مورد قیمت‌گذاری آنها می‌پردازیم.

 

پاکت پستی چیست؟

پاکت پستی یک بسته کوچک و سبک بوده که برای ارسال مدارک، اشیاء، نامه‌ها و محصولات کوچک به کمک خدمات پستی استفاده می‌شود.

پاکت های پستی انواع مختلفی دارند و هر کدام قیمت متفاوتی نیز دارا می باشد.

انواع پاکت پستی عبارت اند از:

  • پاکت نامه هوایی
  • پاکت بانکی
  • پاکت نامه جیبی
  • پاکت‌ نامه پنجره دار
  • پاکت ساده
  • پاکت متالایز
  • پاکت نایلون مشکی
  • پاکت حباب دار

این پاکت ها هر کدام در صنایع مختلفی کاربرد دارند و همچنین بسته به جنس، انتخاب، رنگ و اندازه آنها قیمت های متفاوتی نیز دارند.

 

کاربرد پاکت های پستی

پاکت های پستی نام برده شده هر کدام کاربردهای مختلفی دارند که عبارت اند از:

خرید پاکت پستی ساده:

این نوع پاکت های پستی به دلیل ساختار ساده و تک لایه‌ای که دارد کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و اغلب برای مصارف اداری و نامه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پاکت پستی حبابدار

پاکت پستی حبابدار:

از نظر جنس پاکت پستی حبابدار دولایه بوده و مورد استقبال اغلب کسب و کارها قرار گرفته زیرا لایه داخلی آن از جنس پلاستیک است که به صورت حبا‌بدار ساخته شده است.

پاکت پستی متالایز:

این نوع پاکت‌های پستی نیز دو لایه است که لایه بیرونی از جنس کاغذ تحریر و لایه درونی از جنس آلومینیوم می باشد. خرید پاکت پستی متالایز برای ارسال لباس، کتاب، لوازم پلاستیکی و غیره مناسب است.

پاکت پستی لمینه مشکی یا نایلون مشکی:

این پاکت‌ های پستی نایلون مشکی نیز مانند پاکت‌های متالایز دو لایه هستند با این تفاوت که لایه داخلی آنها از جنس مواد پلی ساخته ششده است.

خرید پاکت پستی بانکی:

اغلب این نوع کارتن ها برای ادارات و یا بنک ها مورد استفاده واقع خواهد شد.

 

عوامل موثر بر قیمت انواع پاکت پستی

همانطور که اشاره کردیم قیمت انواع پاکت به عوامل مختلفی بستگی دارد که قصد داریم در این قسمت چند نمونه از آنها را نام ببریم:

ابعاد و اندازه: ابعاد کارتن مستقیماً بر قیمت پاکت پستی تاثیر دارد. کارتن‌های بزرگتر قیمت بیشتری دارند.

جنس و کیفیت مواد استفاده شده: کارتن‌هایی با مواد با کیفیت و مقاومت بالاتر قیمت بالاتری دارند، همچنین نقش ایمنی و محافظتی بیشتری نیز دارا کی باشند.

نوع و سختی مواد تشکیل دهنده (مانند فوم) در کارتن‌ها: استفاده از مواد مناسب می‌تواند قیمت پاکت پستی را افزایش دهد، اما این بالاتر رفتن هزینه آن به دلیل افزایش امنیت و حفاظت بیشتر از محصول نیز می باشد.

حجم سفارش: تعداد سفارشات و حجم پاکت پستی بر روی قیمت آنها تاثیر گذار است.  برای فروشگاه‌ها، اداره‌ها، کسب و کارها و یا شرکت‌هایی که مصرف بالایی دارند قطعا صرفه اقتصادی به سفارش عمده پاکت می‌باشد.

طرح پاکت: ممکن است افراد قصد سفارش و خرید طرح خاصی از پاکت های پستی را داشته باشند. در این حالت ممکن است هزینه ها متفاوت باشد. توجه داشته باشید قیمت طرح دلخواه به هزینه کل اضافه خواهد شد.

 

 

خرید پاکت پستی ساده

امروزه خرید پاکت پستی ساده و ارزان قیمت جزو اولین اقداماتی است که بهتر است برای بسته بندی محصولات پستی انجام شود. امروزه به دلیل گسترش تکنولوژی و همچنین پیشرفت خریدهای اینترنتی کاربرد پاکت های پستی افزایش یافته است.

در گذشته تنها استفاده مردم از پاکت پستی برای نامه‌های رسمی و اداری بوده ولی در حال حاضر اینطور نیست زیرا این روزها مردم ترجیح می‌دهند تمامی نیازها و لوازم مورد نیاز خود را با نشستن در خانه و سرچ کردن تهیه کنند. بنابراین این موضوع باعث شده تا درخواست صاحبان کسب و کارهای مختلف برای تهیه متریال بسته بندی بالا رود که یکی از مثال‌های آن افزایش فروش پاکت پستی است.

اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که خدمات خاصی را به صورت آنلاین عرضه می‌کنید و باید محصولات خود را به دست مشتریانتان برسانید، خرید پاکت پستی ساده جز اولین کارهایی است که باید انجام دهید.

 

مطالب مرتبط:

خرید عمده کارتن پستی

ماشین آلات کارتن سازی

کارتن پستی در تجارت آنلاین

راه اندازی کارخانه کارتن سازی

خرید پاکت پستی ارزان و عمده

همانطور که می دانید خرید هر محصولی به طور عمده برای صاحبان کسب و کار مقرون به صرفه تر و ارزان تر می باشد. خرید پاکت پستی به صورت عمده به افرادی توصیه می شود که ماهانه و یا حتی روزانه حجم سفارش قابل توجهی برای ارسال دارند. این امر برای اینگونه از مشاغل از جهات مختلفی مزایای زیادی به همراه دارد. بری مثال شما زمانی که برای خرید پاکت پستی به صورت عمده اقدام می کنید به دلیل حجم بالای سفارش شما، هزینه به دلیل تخفیف‌ها کمتر می‌شود و حتی نیاز نیست بارها مبالغی را جهت هزینه حمل و نقل پرداخت نمایید.

 

خرید آنلاین پاکت پستی

یکسری  از افراد به دلیل مشغله کاری و نداشتن وقت کافی تایل دارند تا سفارشات و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهند. بنابراین خرید آنلاین پاکت پستی باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می‌شود و این امکان نیز وجود دارد تا شما نمونه‌های مختلف و انواع پاکت پستی را در سایت مشاهده کنید و سپس ثبت سفارش کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *